Založ si blog

Prázdnota

Rain__by_BartoZNikdy som si nemyslel, že to bude také ťažké. Každý robíme hlúpe veci, ale prečo mám pocit, že to ja som najväčší hlupák. Keby som mal aspoň jedinú vec, ktorá by ma držala nad vodou. Tou najväčšou záchranou mi vždy bola myšlienka, že si. Ale teraz mám na to strach pomyslieť. Keď sám sa cítim ako nula, čo ani nemá miesto v tvojich myšlienkach. O to menej v pocitoch.

Strápnil som sa, áno. Cítim sa hrozne. Asi by som sa cítil ešte horšie, nebyť tej neskutočne prázdnej duše. Prúd dní, ktorým som sa nechal unášať, zastavil. A na mňa dopadajú tvoje obrazy, ako chladné kvapky dažďa, ktorý sa nedá uchopiť. Nedá sa pred ním ani ujsť, nie je kam. A bohužiaľ, mám pocit, že všetok ten pichľavý chlad dopadajúci na mňa už nemá ani žiaden hlbší zmysel. Len chladí. A trvá. Ubíja ma na zemi, nemá význam kričať, triasť sa, ani utekať. Nemá význam už ani ticho trpieť. Bez úniku, bez významu. Zdá sa, že peklo existuje.

Ozveny tvojho smiechu prichádzajú z diaľky, do ktorej sa bojím pozrieť. Keby som mal v rukách aspoň niečo. Čokoľvek, čo by mohlo odniesť teba ďalej od tohto zatrateného miesta. Mám strach, že tu skončíš so mnou.

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 10:02

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

rain

Len zopár pocitov...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 987x
Priemerná čítanosť článkov: 987x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy